Rise To Remain [abgesagt]

Dieses Thema im Forum "Rock im Park 2011 - Ex-Gerüchteküche" wurde erstellt von Balu, 21. März 2011.

1. Balu

Balu Forums-Opa
    Administrator

Rise To Remain

Quelle Bild[/url]

Offiziell Bestätigt

Rise To Remain are a 5-piece London based metalcore [1] band. The band have made appearances at Download Festival, Sonisphere Festival and have extensively toured the UK. The band have released three EP's, the majority of which have been "viral" releases, via their myspace. The band have been praised by magazines, such as Metal Hammer and Kerrang!, with the former releasing a scaled-down version of their first nationwide-release EP, "Bridges Will Burn". They have received radioplay through the likes of BBC Radio One and Total Rock, as well as having their debut music video regularly rotated on Scuzz and Kerrang! TV. Most recently, the band was voted "Best New Band" at the Metal Hammer "Golden God Awards", an award decided by 400,000 votes across the globe, and the Kerrang! Award for "Best British Newcomer", and have completed the recording of their debut album with producer Colin Richardson, which is due out in the first quarter of 2011. On 16th March 2011 they signed their first recording contract with EMI records.

Quelle Text

Myspace

#1 Balu, 21. März 2011
    Zuletzt von einem Moderator bearbeitet: 22. März 2011
  2. wolf!

wolf! Parkrocker

hab ich mal als vorband von bfmv gesehn. ganz ok :smt023

3. icedearth

icedearth The American Dream

Werde die als vorband von Iron Maiden in Mai sehen. Der band algemein ist nichts besonderes. 08/15 Metalcore band. Der Guitarist aber ist sehr gut, der kann schon ganz gut spielen.

Der saenger uebrigens ist der Son von Iron Maiden saenger Bruce Dickinson.

4. Frankenstolz

Frankenstolz Forenstolz

Hm, richtig schöner Metal.
    Seh ich mir an!!!:smt023

5. Hooch

Hooch Ebenezer Hooch

Hab ich in München als Vorband von BFMV gesehen, erinnert mich etwas an As I Lay Dying. Typischer, GUTER Metalcore halt :)

6. Devils Face

Devils Face Parkrocker

die werden angeschaut :smt023

7. Oetker

Oetker Hatte mal nen Doktortitel

Hören sich eigentlich ganz gut an, werden vielleicht die einzige Metalcore Band neben August Burns Red sein die ich mir dieses Jahr anschaue.

8. Rakazzor

Rakazzor Parkrocker

Auf jeden Fall... man ich hoff das sich die Metalcore Bands nich überschneiden :D

1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden